De Graaf Communicatie

…….onafhankelijk bedrijf dat sinds begin 2000 bestaat. Richt zich op de foodservicebranche, de bedrijfstak die zich bezighoudt met alles wat mensen buitenshuis eten en drinken.

…….maakt teksten, bladen, projecten, websites, folders en andere uitingen gericht op professionals in de branche. Denk aan ondernemers, koks en managers uit horeca, catering, instellingen en het zogenoemde out-of-home segment.

…….legt zich meer en meer toe op het uitvoeren van projecten. Het gaat om de redactionale realisatie van special magazines ten behoeve van uitgevers, organisaties, groothandels en vakbeurzen.

…….heeft in woord en beeld een eigen stijl ontwikkeld. Treffend, kleurrijk, direct. De teksten en de beelden op deze site geven een indicatie.

…….werkt samen met specialisten op het gebied van grafische vormgeving, fotografie, foodstyling en webdesign.

…….is ook actief in andere branches van het midden- en kleinbedrijf, zoals techniek, financiŽle zaken en landbouw.

…….bedenkt in overleg met opdrachtgevers concepten voor magazines. Voert die ook uit.

…….is in de loop der jaren meer en meer adviezen gaan verstrekken aan bedrijven en organisaties die hun communicatie directer en efficiŽnter ter hand willen nemen.

.......verricht pr-werkzaamheden voor de Horeca Vakbeurs Brabant. Verzorgt daar ook het magzine en de nieuwsbrieven voor. 

…….is gevestigd aan de Logistiekweg 20-01 te Doetinchem, alwaar bezoekers met koffie, thee en koek ontvangen worden.