Bladen en bijlagen

  De Graaf Communicatie tekent niet alleen voor journalistieke producties, maar neemt ook de redactionele realisatie van complete bladen en bijlagen voor zijn rekening. Concept, vorm, beeld en inhoud worden gecreëerd en uitgevoerd. Dit gebeurt in samenwerking met specialisten.

De HFG-Koerier en het magazine van de Horeca Vakbeurs Brabant werden bijvoorbeeld in opdracht van Reed Business Information vervaardigd.

In opdracht van Misset Horeca en het Horeca Branche Instituut maakt De Graaf Communicatie Menjoe, een drie keer per jaar verschijnende bijlage voor horecaprofs in spe ofwel studenten en leerlingen.

Verder maakt De Graaf Communicatie zes keer per jaar Koks!, het magazine van vijf koksverenigingen, dat een landelijke verspreiding kent. Dit gebeurt in opdracht van MCP te Doetinchem.

Jaap de Graaf was de hoofdauteur van het boek Inspiratie & Informatie waarin de totale foodservicebranche, compleet met cases, in kaart werd gebracht. Het boek werd gemaakt in samenwerking met Hoogsteder Marketing Communicatie Groep en Foodstep.
   
 

Horeca Vakbeurs Brabant

Het beursmagazine dat in 2004 werd gemaakt ten behoeve van de 41-ste Horeca Vakbeurs Brabant bestaat uit interviews, beschouwingen, reportages en beursinfo. Leveranciers, koks en ondernemers geven hun visie.

Uitgebreide aandacht was er voor de Zilveren Champignon, die zijn 20e editie beleefde. Het magazine, dat werd verspreid als bijlage van Misset Horeca en ook los verkrijgbaar was, verscheen in een oplage van 25.000.

Hierna verstrekken we enkele bijdrages uit de beursspecial.

  Zilveren Champignon
  Interview Peter Zandboer
  Persbericht


 

HFG Koerier

De HFG Koerier werd in december 2003 op de markt gebracht. HFG staat voor Horeca Food Group, een samenwerkingsverband van 20 grossiers. De Graaf Communicatie nam het redactionele gedeelte van deze uitgave in opdracht van Reed Business Information voor zijn rekening.

Hierna volgen twee onderdelen uit de HFG Koerier.

  ‘Wij zijn zeker niet duurder dan de grote aanbieders’