Advertorials

De klant staat bij ons centraal, wordt er vaak gezegd. En vervolgens krijg je te horen hoe goed de betreffende leverancier is, hoe uniek, hoe slim, hoe groot, hoe innovatief. 

En die belangrijke klant? Die komt eigenlijk niet meer ter sprake.

Het bovengeschetste beeld is deels verleden tijd. De betere leveranciers verstaan de kunst om zich in te leven. Ze weten wat hun klanten nodig hebben en stemmen daar hun aanbod en hun marketing op af. De advertorial kan daarbij een rol spelen. Advertorial? Dat is een tussenvorm van een redactionele bijdrage en een advertentie.

Een goede advertorial verschaft op wervende wijze zakelijke informatie en geeft antwoord op de vraag wat de leverancier voor de klant kan betekenen.Met kennis van zaken en gevoel voor de markt worden de sterke punten onder de aandacht gebracht. Kernachtig en geloofwaardig. In woord en beeld.

 
Hierna verstrekken we enkele voorbeelden van advertorials die De Graaf Communicatie voor zijn rekening heeft genomen.
 

Porselein met power

Een gezonde onderneming, die de modernste  productiemethodes toepast. Flexibel, innovatief en degelijk. Porseleinfabrikant Seltmann Weiden koppelt kwaliteit...

  Lees verder

 

Gouda’s Glorie Plus op handen gedragen

Zojuist ge´ntroduceerd. Nu al op handen gedragen: Gouda’s Glorie Plus. De absolute top als het gaat om vloeibaar frituurvet. Een product waarmee...

  Lees verder

     

Op zoek naar de perfecte dressing

Salades slaan aan. Ze staan te boek als gezond en lekker. Maar dan moeten de dressings 100 procent in orde zijn. Zelf bereiden dus? Dat is in veel gevallen...

  Lees verder